Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/orth-gipse.pl/includes/menu.inc).

Obsługiwanie klientów - ta w pełni "na żywo" a także przeprowadzana telefonicznie

  • Posted on: 20 March 2020
  • By: addmean
Obsługiwanie ludzi to czynność, która istnieje tak naprawdę od zawsze. Wraz z biegiem lat obsługa klienta bardzo się po zmieniała i w tej chwili ponad wszytko każdy pracownik, który zajmuje się tego rodzaju zadaniem, musi przestrzegać wielu elementów, by zachęcać, a nie zniechęcać potencjalnego kupca, czy nawet już stałego klienta.


obsługa
Author: U.S. Naval Forces Central Command/U.S. Fifth Fleet
Source: http://www.flickr.com


Jednakże jak dobrze wiemy, pracownicy bywają bardzo różni, tak jak i klienci i każdy spośród nas posiada całkowicie innego rodzaju doświadczenia.

Zainteresowały Cię opisy opisane w tym tekście? Jeśli tak, to czytaj to zbliżone informacje, tyczące się tego tematu. Zapraszamy do następnej strony.

Dziś napiszemy trochę o obsłudze klientów, która jest przeprowadzana w sposób całkowicie bezpośredni (twarzą w twarz) a także przez sieć telefoniczną (czyli przez tak nazywany "Call Center").


licznik wody
Author: blu-news.org
Source: http://www.flickr.com




Zacznijmy może od naszego Call Center - jest to tak naprawdę obsługa klientów przebiegająca za pomocą telefonu. Bardzo często mamy z nią w obecnych czasach styczność, chociażby wtedy, gdy wydzwaniają do nas z banków, oferując przeróżne usługi, czy z naszej sieci komórkowej w tej samej sprawie. Po takiego typu rozmowie lub nawet i już w jej trakcie, mamy od razu ogólną opinię na temat rozmówcy. Wielu spośród nich zamiast zachęcać - zniechęcają. Z jakiego powodu? Odpowiedź jest zwykle jedna i ta sama - są zbyt natarczywi. Trzeba zapamiętać, iż obsługiwanie klienta poprzez siec telefoniczną - namawianie go na skorzystanie z ofert danej firmy - jest pracą dzwoniącej osoby. Im większą liczbę osób namówią na konkretną ofertę, tym więcej posiadają z tego korzyści. Stąd pojawia się natarczywość, choć nie wszyscy pracownicy Call Center powodują w nas od razu niechęć. Zależy to od danego człowieka.


Jeżeli chodzi zaś o tak zwaną obsługę "na żywo", to pracownicy są zobowiązani do paru rzeczy, kiedy pokaże się klient.

Nie masz pewności odnośnie tego zagadnienia? Po prostu sprawdź szczegóły farba imitująca beton dostępne dokładnie tu. Wszystko było starannie przedstawione.

Jest to powiedzenie słów "dzień dobry" oraz uśmiech. Pierwsze wrażenie bywa bardzo ważne, a nikt z nas nie pragnie kupować od kogoś, kto jest nie miły.